Okręt patrolowy ORP Ślązak (korweta Gawron) – precyzyjna, mobilna obróbka skrawaniem na Gdyńskiej Stoczni Marynarki Wojennej

Okręt patrolowy ORP Ślązak (korweta Gawron) – precyzyjna, mobilna obróbka skrawaniem na Gdyńskiej Stoczni Marynarki Wojennej

WWTECH zrealizował kolejny projekt obróbki przy zastosowaniu urządzeń przenośnych na najsłynniejszym polskim patrolowcu ORP Ślązak. Prace realizowano w Gdyńskiej Stoczni Marynarki Wojennej. Budowa Ślązaka trwa już 14 lat. W 2001 roku rząd polski rozpoczął realizację programu „Gawron”, który miał zapewnić polskiej Marynarce Wojennej 7 nowoczesnych korwet. Ostatecznie został tylko jeden okręt, którego ukończenie miało kosztować 1,1 mld złotych. MON zdecydowało się nie kończyć tej jednostki, a gotowy kadłub, w którego zainwestowano 400 mln zł, został przeznaczony na budowę ORP Ślązak. Zobacz również wodowanie okrętu: ORP Ślązak zwodowany. To pierwszy chrzest zbudowanego w Polsce okrętu od ponad 20 lat

Fregata rakietowa ORP Gen. K. Pułaski – prace obróbczo-serwisowe na Stoczni Remontowej Nauta

Fregata rakietowa ORP Gen. K. Pułaski – prace obróbczo-serwisowe na Stoczni Remontowej Nauta

WWTECH SERVICES zrealizował projekt precyzyjnej obróbki przy zastosowaniu urządzeń przenośnych na polskiej fregacie rakietowej ORP Gen. K. Pułaski. Prace wykonano w Stoczni Remontowej Nauta. ORP Gen. Pułaski ma 135,6 m długości i prawie 14 m szerokości. Okręt został podarowany polskiej Marynarce Wojennej przez rząd Stanów Zjednoczonych. Jest to fregata rakietowa typu Oliver Hazard Perry (OHP). Głównym przeznaczeniem jednostki jest poszukiwanie i zwalczanie okrętów podwodnych, zwalczanie sił napadu powietrznego oraz zwalczanie okrętów nawodnych, a także osłona własnych statków i patrolowanie szlaków komunikacyjnych. Polską banderę okręt podniósł 15 lat temu.

WWTECH zakończył prace obróbcze na ogromnej konstrukcji OFF-SHORE. Boja i turret przeznaczone są na pole wydobywcze Martin Linge.

WWTECH zakończył prace obróbcze na ogromnej konstrukcji OFF-SHORE. Boja i turret przeznaczone są na pole wydobywcze Martin Linge.

WWTECH SERVICES wykonał wszystkie precyzyjne obróbki na konstrukcjach boi i turreta projektu Martin Linge realizowanej przez Energomontaż Północ Gdynia dla National Oilwel Varco (APL). Prace obróbcze przeprowadzono w oparciu o technologię firmy WWTECH i specjalnie skonstruowane i dostosowane maszyny przenośne. Nad dokładnością prac czuwał nasz dział kontroli jakości wyposażony w nowoczesny system pomiarowy. Boja i turret to elementy służące do wydobycia ropy naftowej. Łączna waga konstrukcji wynosi ponad 500 ton, elementy mają 18 m wysokości i 15 m średnicy. To kolejny bardzo skomplikowany projekt obróbczy zrealizowany przez nas dla EPG w oparciu o technologię mobilną. Wcześniej wykonano między innymi projekty na pola naftowe: Gina Krog i Hebron. Zobacz animację TOTAL […]

Prace obróbczo-serwisowe (naprawa i modernizacja) na walcowni gorącej w hucie stali Makstil A.D. Duferco Group – Skopje, Macedonia

Prace obróbczo-serwisowe (naprawa i modernizacja) na walcowni gorącej w hucie stali Makstil A.D. Duferco Group – Skopje, Macedonia

WWTECH SERVICES zrealizował projekt obróbczo-serwisowy, którego celem było przywrócenie prawidłowej geometrii oraz regeneracja wypracowanych powierzchni płaszczyzn stykowych klatki walcowniczej. Prace wykonano w hucie stali Makstil A.D. w Skopje. Realizacje zadania poprzedzono diagnostyką i analizą geometryczną wykorzystując do tego celu nowoczesne systemy pomiarowe. Firma Makstil A.D. wchodzi w skład międzynarodowej grupy Duferco. Zakład jest znaczącym producentem walcowanych na gorąco płyt stalowych na Bałkanach.

Naprawa posadowienia łożyska wielkogabarytowego żurawia portowego Kone w stoczni „Crist” w Gdyni

Naprawa posadowienia łożyska wielkogabarytowego żurawia portowego Kone w stoczni „Crist” w Gdyni

WWTECH SERVICES zrealizował kolejny projekt naprawy posadowienia wielkogabarytowego łożyska wieńcowego. Tym razem zadanie przeprowadzono na portowym żurawiu Kone w Stoczni Crist S.A. W efekcie prac uzyskano wymagane tolerancje płaskości posadowienia konieczne do prawidłowej eksploatacji urządzenia. Dźwigi portowe to nieodłączny element krajobrazu polskiego Wybrzeża. Wpisały się zarówno w estetykę tej części naszego kraju, jak również historię i tożsamość całych pokoleń Polaków. Aby zapewnić tym urządzeniom dalsze lata efektywnej pracy oraz umożliwić im jak najmniejszą awaryjność w wymagających warunkach stoczni, konieczne są profesjonalne i długofalowe rozwiązania.

WWTECH Services na Konferencji Obróbka Mobilna firmy Climax Portable Machine Tools

WWTECH Services na Konferencji Obróbka Mobilna firmy Climax Portable Machine Tools

WWTECH Services został poproszony o zaprezentowanie wykorzystania nowoczesnych technologii w skomplikowanych projektach obróbczych (w tym obróbek wielkogabarytowych), na przykładzie własnych realizacji. Konferencja odbyła się w dniach 1-2 marca 2016 w Sopocie. Celem imprezy było przedstawienie najnowszych technologii w obszarze obróbki mobilnej, a także możliwości konsultacji zastosowań. Przedstawiono również metody dotykowe oraz bezdotykowe pomiarów 3D Faro. Omawiano między innymi stosowanie precyzyjnych systemów pomiarowych oraz ich wpływ na prawidłowość obróbek przy wykorzystaniu przenośnych urządzeń skrawających. Więcej o konferencji znajdziesz na portalu: Obrabiarki przenośne w przemyśle. Konferencja obróbka mobilna